Konstantinopel: Syiah agenda Yahudi



Maaf cakap. Dahulu saya cukup kagum dengan Iran dan Revolusi Islam-nya. Cukup kagum dengan mantan Presiden Mahmud Ahmadinejad yang memberi kata dua kepada Israel, "Kalau seinci bumi Iran diserang Israel, kami akan hancurkan Israel!"

Semakin saya fahami asal usul fahaman Syiah, saya semakin mendapat makna bahawa semua itu hanya sandiwara mereka yang menjadi tali barut Yahudi dan Rumah Putih Amerika Syarikat. Hipotesis terkini ialah Iran dengan Syiah-nya juga menunggu Armagedon yang palsu.

Namun kosa kata 'Syiah' itu adalah jerat Zionis-Yahudi agar kita umat Islam saling bermusuh, sedangkan mereka terus-menerus sasarkan Islam sebagai teroris.

Insya-Allah, dalam novel setebal hampir 900 muka surat ini, terdapat aksi senario Perang Salib dan agenda Syiah. Ia tetap dalam misi membenarkan hadis Rasulullah berkenaan kota Konstantinopel. Banyak ibrah yang cuba saya tampilkan untuk anak bangsa. Kisah dan ceritera racun doktrin Zionis-Yahudi dalam meracuni pemikiran ummah dan rakyat dunia, antara inti patinya.


Andai sudi untuk memiliki novel Konstantinopel: Kibaran Panji-panji AL-FATEH ini, saya berbesar tuan dan cikpuan mesej peribadi (PM) saya di Facebook.

** Insya-Allah, ikhlas dari sang fakir di sisi Allah, WEB SUTERA.

0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger