Berfikir Gaya Al-Fateh – Lari kepada Allah



Sesiapa yang takut kepada sesuatu, lazimnya (atau pastinya) akan lari daripadanya. Walhal sesiapa yang takut kepada Allah Taala, pasti bahkan sewajibnya melarikan diri menuju kepada-Nya.

Teman, sekali lagi ingin saya nyatakan. Saya bukan hamba Allah terbaik apabila menulis dan memberi nasihat atau mengajak orang lain berbuat baik. Saya hamba Allah yang sering alpa, kadangkala iman bertahap rendah - turun dan naik. Namun si bijak pandai meninta, "Sekiranya menunggu engkau sempurna baharu mahu berdakwah, maka tiadalah insan yang memberi tazkirah."

Semoga dimengerti, kawan. Terima kasih dan penghargaan besar untuk teman pembaca yang membeli, membaca dan memberi komentar terhadap semua karya saya. Hanya Allah segala.

Insya-Allah, saya menunggu teman, sahabat, kawan, tuan dan cikpuan di Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2014 (PBAKL 2014), PWTC, 24 April - 4 Mei 2014.

** Insya-Allah, ikhlas dari sang fakir di sisi Allah, WEB SUTERA.

0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger