WEB SUTERA - Dare to be different


Tiada daya upaya melainkan anugerah dari Allah segalanya. Ini tanggungjawab yang akan ditanggunghisab di Mahkamah Agung nanti. Sejak 2011, saya aktif menulis buku, dan kini dengan lahirnya novel sekuel PERANG ARMAGEDON berjudul MAGEDDO: PETAKA AHZAB, maka ia menjadi karya yang ke-17. Masya-Allah, tabarakallah.

Karya yang terpapar di atas ialah buku kedua dan novel pertama saya - Macedonia: Alexander Agung. Alhamdulillah, sudah habis licin dalam pasaran. Dan syukur juga kerana masih ada yang bertanya. Insya-Allah ada khabar baik. Banyak komen dan kritikan untuk novel ini, dari rapat kena paku kat dinding sehingga bintang maksimum. Itulah rencam pembaca yang saya raikan, insya-Allah.

Walau apapun, saya terharu dengan penerimaan dari semua pembaca - kecil atau besar, remaja, pemuda/pemudi atau dewasa. Pastinya saya penulis marhaen yang akan terus berjuang demi menggapai redha Allah dalam berdakwah dan berjihad. Mohon doa dari tuan dan cikpuan yang dimuliakan Allah Taala, agar Dia terus memberi kekuatan minda dan fizikal kepada saya.

** WEB SUTERA - Marhaen lagi al-faqir. Bukan mahu mengajar, melainkan saling mengingat.
** WEB SUTERA - Dare to be different!

** Insya-Allah, ikhlas dari sang fakir di sisi Allah, WEB SUTERA.

0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger