Sebermula dari labirin alam Underworld ... arena medan tempur ... jenis tentera yang tak boleh dilupakan, kombat yang menyayat hati. Perang dan petaka masa depan yang tiada belas kasihan terhampar di hadapan dunia kemanusiaan yang semakin menipis nilai jati diri kejadian. Setelah gagal menabrak Madinah, dan terbantut menerobos Baitulmaqdis dan Masjid al-Aqsa, Zionis-Yahudi terus memacu dendam Ahzab untuk memenuhi ramalan muncul sebagai kuasa baharu dunia.

Di antara ramai manusia yang berkecamuk jati dirinya, muncul di persada sekumpulan manusia bernurani yang dapat melihat pelan busuk dari Underworld. Makanya, dunia kegelapan yang ingin membalas dendam bertempur lagi dengan para Mujahid Islam. Namun mulai muncul kesedaran banyak pihak yang selama ini menuding jari kepada ‘teroris Islam’, bahawa ia hanyalah propaganda Zionis-Yahudi yang berpusat di negara haram Israel.

Pertempuran perikatan Ahzab yang diketuai oleh Zionet menggunakan gerembolan syaitan dan tentera hibrid, berdepan dengan anak muda Mujahid Islam yang dipandu oleh ulama sedunia.

MAGEDDO: PETAKA AHZAB, novel ketiga bagi Trilogi Armagedon.

** Insya-Allah, ikhlas dari sang fakir di sisi Allah, WEB SUTERA.

0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger