MENEROKA MAKNA AL-FATEH MELALUI KARYA KREATIF

Novel tebal ini sudah ramai yang memiliki dan membacanya. Alhamdulillah.

Dua kali diulang cetak oleh pihak penerbit. Walaupun demikian, masih ramai yang tidak menyedari kehadirannya dalam pasaran. Apabila ia disedari dan apakah kandungan serta gaya persembahannya, ia dicari-cari. Malangnya sukar dijumpai.

Lihat foto ini, ada 10 naskhah. Ya hanya 10 naskhah berbaki dalam simpanan saya. Pihak penerbit mengesahkan bahawa novel ini sudah tiada dalam stor mereka. Maknanya, semua cetakan sudah habis. Benar-benar habis.

Saya juga menyimpan stok sebanyak 10 naskhah yang dipesan khusus oleh Tuan Muhammad Azlan Al-Amin.

Untuk itu saya berasa masih ramai yang mahukan karya ini, dan masih terlalu ramai yang wajib saya beritahu bahawa kau orang perlu membaca karya berbicara soal besar ini: meneroka makna AL-FATEH melalui sebuah karya kreatif.

Insya-Allah saya ada hasrat untuk menyambung hayat novel ini. Mohon doa dan sokongan dari kalian yang budiman.

 

** WebSutera, tidak serik untuk berjuang dan memberitahu bahawa 'saya ada karya yang kau orang kena baca'.

0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger