Fenomena Nizar: PAS penting dalam kerajaan negeri P. Pinang

DUN Permatang Pasir mempunyai 20,290 pengundi dan satu undi pos, dengan 72.36 peratus pengundi Melayu, 25.85 peratus Cina, 1.63 peratus India dan 0.16 peratus lain-lain.

Setiausaha PAS Pulau Pinang, Mohd Fadzil Kemi berkata parti itu memfokuskan kepada keempat-empat daerah yang mempunyai majoriti pengundi Cina - Kampung Cross Street, Sama Gagah, Kampung Pelek dan Permatang Pauh - bagi memastikan kemenangan PAS dalam pilihanraya kecil tersebut.

"DAP juga berjanji akan memberi sokongan kepada calon PAS untuk memastikan kemenangan PAS dalam pilihanraya kecil 25 Ogos ini.

"Ini dapat menarik pengundi untuk menyokong PAS terutama pengundi Cina. Bagi Lim Guan Eng, PAS penting dalam kerajaan negeri. Sebab itu dia hendak pastikan kemenangan PAS," kata Mohd Fadzil seperti mana dipetik oleh Malaysiakini.

Ketua menteri Pulau Pinang, Guan Eng dan menteri besar Pakatan Rakyat di Perak, Datuk Seri Mohamad Nizar Jamaluddin juga akan turut berkempen bersama dengan calon bagi menarik pengundi Cina di kawasan lain.

Jom berjihad di Ramadhan 1430 Hijrah di Permatang Pasir!

Berkaitan: Bangsa perkara kedua, Islam didahulukan - Tok Guru Nik Aziz

PAS tentang cubaan cetus isu perkauman - Nik Aziz

Semua manusia bersaudara – Nik Aziz

Harap PAS dipimpin Cina Muslim – Nik Abdul Aziz

The Jade King: Fahami budaya Cina Muslim di Beijing

**** Saya kini membuka pesanan katering berbuka puasa. Pesanan minima ialah 100 pax. Untuk keraian Aidilfitri 1430 Hijrah juga dibuka sekarang.
The holy month of Ramadan unites all Muslims in fasting, feasting, worship and prayer. It is a time for contemplation, spirituality and brotherhood.

0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger