Sang ghazi Turki yang berani demi jihad!


Zionis Israel LAKNAT setuju untuk berdamai dengan Hamas. Alhamdulillah. Presiden Mesir Mohamad Morsi dan Hamas kini bukan lagi pemain kecil dalam geo-politik di Asia Tengah, malah kini kekuatan Islam dihormati oleh dunia.

Sang ghazi Recep Tayyib Erdoğan pernah berpidato, "Bagaimana Gaza boleh dibiarkan ketika di kiri dan kanannya ada Mesir dan Turki? Ada Morsi dan Erdoğan! Wahai pemuda Mesir, melalui revolusi kalian, kezaliman telah tahu bahawa mereka tidak mampu kekal. Ajalnya akan tiba di sana sini!

"Ayat 139 dari Surah Al Imraan, Allah sudah mengingatkan kita semua agar tidak berasa lemah dan terhina selagi kita beriman."

Latest: Israeli Defence Minister Ehud Barak warns that Israel may resume attacks if truce fails to hold.

Siang-siang sudah beri amaran! Macam biasa, Zionis Israel LAKNAT itu yang akan mula koyak rabakkan setiap janji damai. Sejarah tetap berulang. Zionis Israel LAKNAT TERORIS dunia!

Konstantinopel: Menjulang Panji al-Fateh | Bab 88 - April 1453 Masihi

Selama hampir dua tahun persediaan armada kapal yang bermula pada hayat Sultan Murad II sehingga sebelum pelayaran ke laut menuju Konstantinopel diperkuatkan. Sebaik sahaja menaiki tampuk takhta, Sultan Muhammad al-Fateh tanpa berdiam diri terus memberi tumpuan khusus bagi mempertingkatkan kekuatan setiap kapal dan ghali yang s
edia ada.

Pesan Syeikh Aaq Syamsuddin di masa itu kepada Sultan Muhammad al-Fateh, “Kota yang terletak di tepi laut itu tidak akan mampu dikepung kecuali dengan adanya angkatan laut yang kuat.”

Justeru armada laut yang mengandungi lebih 400 buah kapal dan ghali kini berada di sekitar perairan Laut Marmara dan Tanduk Emas. Armada itu dibahagikan kepada dua ketumbukan – satu di bawah pimpinan Laksamana Zaganos Pasha dan satu lagi di bawah seliaan Laksamana Sulaiman Olgo. ...

** Fragmen di atas dari manuskrip novel berjudul Konstantinopel: Menjulang Panji al-Fateh yang akan terbit di tahun hadapan, insya-Allah.

Sang ghazi Turki apabila bercakap. Berani dan tegas! Konstantinopel, maju terus!

Perbahasan Dewan Rakyat Malaysia kelihatan statik kerana masih tidak mampu membuat keputusan mengiktiraf Hamas sebagai kerajaan yang sah.

0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger