Langkah Ini Terus Berjalan



Terima kasih kerana memberi makna kehadiran saya di acara buku ini. Selama 6 hari berada di sini dengan sokongan para pengunjung, rakan pempamer, penganjur dan pihak lain yang sudi menyapa, membeli, mendengar cerita dan bergambar dengan saya.

Sepanjang kehadiran di Pesta Buku SOGO Kuala Lumpur 2016, saya melihat rencam 'anutan' pengunjung. Saya suka menegur, justeru dari situ saya dapat melihat banyak respons. Ada yang teruja apabila saya berkata, "Cikpuan, saya tulis novel ini. Minat baca novel?"

Ada yang hanya tersenyum. Bahkan ada juga buat tak endah dan berlalu... melangkah kaki entah ke mana arahnya (mungkin sekadar 'mencemar duli'). Ada saya dengar dan lihat, “Eeh! Cepatlah Angah! Daddy ada banyak kerja ni. Beli cepat!"

Namun ada juga yang sudi bergambar dan meminta bergambar dengan saya. Inilah rencam perangai manusia. Walau apapun, saya akan terus turun untuk menemui pembaca dan mempromosi buku-buku, insya-Allah.



Antara foto-foto yang sempat dirakam. Terima kasih lepada semua pembaca yang membeli novel Perang Armagedon dan Baitulmaqdis: Petaka Armagedon, novel Konstantinopel: Kibaran Panji-panjiAl-Fateh, Puisi Tak Puitis - Himpunan Puisi Web Sutera dan antologi cerpen Kelibat.

Semoga setiap bualan, celoteh saya dan bait ayat di setiap buku memberi makna serta manfaat. Insya-Allah, saya akan terus menulis dan sentiasa bersedia untuk menemui para pembaca di mana jua. Jemput, heret dan panggilah saya lagi.

Mohon doa kalian agar Allah terus memberi kekuatan untuk diri ini bergerak dalam dunia perbukuan negara.

** Insya-Allah, ikhlas dari sang fakir di sisi Allah, WEB SUTERA.

0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger