"Antara fakta dan naratif, kedua-duanyanya diadun dan digarap sedemikian rupa hingga begitu lunak untuk dihadamkan. Babak-babak yang disusun rapi dan diperhalusi membuatkan segala isi mudah untuk dihayati dan dimengerti. Segala jawapan dibahas dengan tuntas dan jitu.

"Namun akhirnya, Web Sutera membuka persoalan untuk jawapan yang bebas bagi pembaca membuat kesimpulan gerangan siapakah Tuanku Raja Zulkarnain, walaupun di hujung jalan pengembaraan masih lagi mahu melontarkan bukti buat pautan pengembara mengambil noktah keputusan. Syabas!"
-- Dr. Robaiza bin Zakaria, Jabatan Mikrobiologi, Pusat Pengajian Sains Perubatan, USM, Kelantan.

** Komentar untuk thriller-sejarah RAJA KESATRIA. Andai berminat boleh pm/dm saya melalui komen di sini, atau hubungi saya di Facebook - WEB SUTERA.

** Beliau turut mencatat bab alternatif untuk novel ini. Boleh baca PERCUMA di sini.
*******************


KATERING HALAL UNTUK TAHUN BAHARU CINA 2019

Sumayya Foods & Catering mendapat pesanan pertama bagi Tahun Baharu Cina 2019 untuk meraikan warga Persatuan Rumah Caring Kajang, Jalan Sungai Chua, Kajang, Selangor pada 12 Januari 2019.

Antara sajian istimewa ialah yee sang. Yusheng, yee sang atau lou sang atau memantulkan kemakmuran, adalah salad ikan mentah gaya Teochew. Ia biasanya terdiri daripada beberapa kepingan/cebisan ikan mentah (paling biasa salmon). Antara bahan-bahan lain, ia dicampur dengan sayur-sayuran yang dicincang dan pelbagai sos dan perasa.

Testimoni dari Cik Hani, orang yang bertanggungjawab untuk sesi ini: "Thank you very much Puan Lusiana for being part of our humble event today. Please extend our gratitude to your daughter too. You’ve provided such great service to us and happiness to the charity home residents. Take care."

** Insya-Allah, ikhlas dari sang fakir di sisi Allah, WEB SUTERA.

0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger