Khas untuk pembenci 'Taliban'


“Kita bahagikan dunia kepada sepuluh blok. Kemudian okestrakan kemalangan atau petaka palsu – nuklear atau senjata biologi, wabak selsema akut, atau seperti wabak Ebola. Kita sediakan pula undang-undang tentera dan vaksinasi mandatori. Kita hapuskan penentang, patriot, perlembagaan .... agama Islam dan Kristian.” Suara final dari Mayer Amschel III.

Nathan Smith memberi penekanan dengan berkata, “Dalam abad-abad terkemudian, konspirasi kita akan dilupakan oleh rakyat Amerika, mereka hanya mengingat peristiwa itu sebagai salah satu kisah urban legend.”

** Petikan dari novel DI SEBALIK HIJAB yang masih tidak dapat dicetak justeru kekangan kewangan. Susun letak teks (layout) sudah siap, 328 muka surat. Maaf kepada yang sudah tak sabar untuk menelaah apakah hijab yang disorokkan.

** Novel ini sesuai dibaca oleh para pembenci 'Taliban' dan orang yang mendoktrin 'Taliban' adalah musuh agama dan musuh kemanusiaan yang mesti dihapuskan. Bahkan, WAJIB dibaca!

>> Boleh dibaca dahulu sebahagian kecilnya di sini: www.wattpad.com/story/131743794-di-sebalik-hijab

** Insya-Allah, ikhlas dari sang fakir di sisi Allah, WEB SUTERA.

0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger