ROH PUAKA Tiada di PBAKL 2019


Terima kasih kepada yang bertanya berkenaan karya saya yang lain. Juga ada yang mahu dapatkan zine seram-mistik ROH PUAKA KANDANG. Sayangnya zine itu tiada stok, sudah habis.

i) Justeru saya buka pra-tempah cetakan ke-2 ROH PUAKA KANDANG. Kali ini saya pakejkan dengan karya thriller-mistik terlaris KONSPIRASI MAHARAJA. Hanya RM40 sahaja, termasuk postage. Kombo ini tiada di PBAKL 2019. 

ii) Ramai bertanya di Instagram dan FB mengenai kehadiran saya di PBAKL 2019. Jawapannya... maaf, kemungkinan besar tidak akan hadir kali ini. Ada alasan tertentu.

iii) Jadi bolehlah tuan dan cikpuan membeli tawaran-tawaran karya baharu dan sebelumnya melalui FB, IG dan Twitter yang saya uar-uarkan.

iv) Terima kasih dan penghargaan di atas sokongan yang diberikan. Didoakan Allah membalas yang terlebih baik.


Juga kombok mistik (poster di atas). Sudikan hubungi saya andai berminat. Tiada paksaan.

** Web Sutera, marhaen yang mahu terus menghasilkan karya-karya untuk pembaca.

0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger